FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Wybór i tworzenie bohera do gry w StarCraft RPG Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Trool




Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NS

PostWysłany: Wto 15:17, 04 Lis 2008 Powrót do góry

Image

Na wstepie potrzebna wam jest POSTAC/ BOHATER ktorym zamierzcie poruszac sie po niezmierzonej niczym galaktyce.....

ZEBY STWORZYC BOHATERA NIE POTRZEBA ZADNYCH KOSCI... WYSTARCZA CHECI I CHWILA ZASTANOWIENIA Very Happy


oto link do stronki gidze znajdziecie dokladnie pdf z zasada tworzenia postaci... oraz karte postaci ktora mozecie dla ulatwienia sobie wypelnic ;]

[link widoczny dla zalogowanych] (wszystko znajdziecie w dziale download Very Happy) ściągnąc plik mechanika - potrzebny do zrobienia bohatera.

Oczywiście wszystkie pytania dotyczące robienia postaci pisac na forum lub priv

okej teraz dzindzile dotyczace juz konkretnych postaci ;] a mianowicie
1. Pasuje abyście wybrali jakąś rase - do wybory dwie Protoss oraz Terran (bliższe informacje pisać na pw/mail/gg lub poszukac w sieci:D)
Specjalizacje Terran:
Arrow Marine
Image
Arrow Heavy Support
Image
Arrow Com-Tech
Image
Arrow Technik
Image
Arrow Pilot
Image
Arrow Sanitariusz
Image
Arrow Ghost - psionik
Image
Kasty Protosów:
Arrow Zelot
Image
Arrow Khalai
Image
Arrow Rozjemca
Image
Arrow Templariusz - psionik
Image
Arrow Mroczny Templariusz - psionik
Image

Bliższe opisy tych specjalizacji/kast znajdziecie w mechanice Very Happy

2. Tworzenie bohatera.
Na poczatek dostajecie 20 (Punktów postaci)PP do rozdysponowania na atrybuty, umiejetnosci i specjalizacje.
Arrow podniesienie atrybutu (siła, psi itd.) o 1 kosztuje 7 pp
Arrow podniesienie umiejętności (broń biała itp.) o 1 kosztuje 1 PP (max na początku to 3)
Arrow wykupienie specjalizacji (jednoręki bandyta itp.) kosztuje od 1 do 5 PP
Arrow podniesienie potencjału psionicznego o 1 kosztuje 4 PP
Arrow wady i zalety odpowiednio dają dodatkowe PP lub zmniejszają ich pulę. Maksymalenie można wykupić wad za 10 PP

3. Dotyczy to psionikow Potencjał Psioniczny = Energia
Arrow Protoss - potencjał psioniczny = 8+PSI
Arrow Terran - potencjał psioniczny = 4+PSI
Potencjał psioniczny to maksymalna wartość, każde użycie siły umysłu przez psionika redukuje aktualny poziom energii. Ponadto aby opanować niektóre moce psionik musi mieć odpowiednio wysoki poziom potencjału.
Energia odzyskiwana jest powoli, w przypadku normalnej aktywności psionik odzyskuje 5 punktów w ciągu 12 godzin, jeśli poświęci się medytacji odzyskuje 5 punktów w ciągu godziny.

Tworząc postać protosskiego psionika należy wybrać jedną dziedzinę jako wiodącą. Wymagany potencjał mocy z tej dziedziny traktowany jest jakby był mniejszy o 3. Początkująca postać otrzymuje dwie moce z dziedziny widodącej oraz jedną z innej. Ich wyuczenie odrazu wynosi 2. Oczywiście nie mogą być zupełnie dowolne - jedynie te, które mają odpowiednio niski Wymagany Potencjał, by psionik mógł nim włądać.
Psionika u terran nie różni się wiele od protosskiej. Brak tutaj jedynie dziedzin.

4. Rozwój postaci
Arrow rozwinięcie atrybutu kosztuje tyle, co czterokrotna wartość nowego poziomu (rozwinięcie atrybutu z poziommu 2 na 3 kosztuję 4x3=12PP)
Arrow wykupienie specjalizacji kosztuje od 1-5 PP (w zależności od wartości podanej przy opisie)
Arrow podniesienie potencjału psionicznego o 1 kosztuje 4 PP
Arrow wykupienie umiejętności kosztuje 2 PP. Zwiększenie jej kosztuje tyle PP, ile wynosi nowy jej poziom (czyli 2PP za podniesienie umiejętności na 2 powiom, 3PP za podniesienie na 3 itd. )
Arrow zwiększenie wyuczenia i wykupienie nowych mocny psionicznych odbywa się dokładnie tak samo, jak w przypadku zwykłych umiejętności, czyli należy wydać ilość PP równą nowemu poziomowi wyuczenia mocy.

5. Dotyczy specjalizacji jaką chcielibyście wybrać. Przemyślcie dokładnie swój wybór ponieważ za klimatyczne odgrywanie bohatera będą przyznawane dodatkowe PP (w przypadku ghost'a i MT należy pamiętać,iż gra tymi bohaterami wymaga przynajmniej średniego pojęcia o świecie SC oraz średniego pojęcia o specyficznym trybie gry tymi postaciami.)

To narazie tyle.. Prosze jeszcze czasem tu zaglądnąć bo może sie coś zmienić Very Happy

(o zminach bede informował graczy - naturalnie Very Happy)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Trool dnia Pon 20:52, 21 Sty 2013, w całości zmieniany 15 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin